петък, 18 октомври 2013 г.

(Не)лично и еротично

Този стих е за всички,които се обичат.
Които са обичали или ще обичат някога.
Няма нищо срамно в интимността, в това двама души да се искат и да бъдат заедно.
ВСИЧКО Е ЛЮБОВ!
Макар и необяснима понякога - точно в това е чарът й. (:
Минаваш през бури,сълзи,битки и съпротива...
И все пак ако се бориш Любовта ще бъде твоя.
Независимо как и къде.
Независимо от сложността и от ситуацията,независимо от разстоянието.
Важен е човека.
Усмивката му.
Точно онази,която те кара да се влюбиш именно в него.


( <3 посвещава се на всички влюбени <3 )


Очите ми привикват с полумрака,
а в него виждам твоя силует...
Задъхана,притихнала те чакам -
да сбъдна сънищата с теб.

Докосвай нежността по мойта кожа,
с допир предизвиквай ветрове...
Но дали впоследствие ще можеш
някога вихрушките да спреш?

Целувай върху топлите извивки,
с устни нарисувай ми копнеж...
И да бъдеме безсрамно близки,
заключи ръцете ми с ръце!

Препускай,после бавно обладавай
и цялата безспирно ме желай...
В подножието не ме оставяй - 
води ме към върха докрай!

Няма коментари:

Публикуване на коментар